Płatności i dostawa
Formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
1. Przelew zwykły - w dowolnym terminie, nieprzekraczającym 7 dni od daty złożenia zamówienia na poniższe konto bankowe Sklepu. W takim wypadku prosimy o podanie w tytule płatności imienia i nazwiska oraz numeru zamówienia. (Dane te są niezbędne. Ich brak może spowodować wydłużenie czasu realizacji zamówienia lub nawet brak realizacji zamówienia.)
Dane do przelewu:
Millenium Bank
88 1160 2202 0000 0003 0333 0054
Zdrowy But s.c.
ul. Dzika 2
00-194 Warszawa
Realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym Sklepu.
2. Karta kredytowa lub przelew elektroniczny - poprzez bezpieczne płatności internetowe PayU. Realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 2 dni roboczych od autoryzacji wpłaty w systemie PayU.
3. Przy odbiorze - opłata dla opcji„za pobraniem” dokonywana jest przy odbiorze przesyłki realizowanej przez firmę kurierską - płatność w formie gotówki przekazywana jest za pokwitowaniem pracownikowi firmy kurierskiej. Realizacja zamówienia odbywa się w ciągu 2 dni od otrzymania zamówienia przez Sklep.
4. Przy odbiorze osobistym - opłata za zamówienie dokonywana jest w trakcie osobistego odbioru towaru pod adresem: Sklep Zdrowy But, ul. Dzika 2, 00-194 Warszawa.
Koszty dostawy w sklepie zdrowybut.pl
1. Zdrowybut.pl umożliwia wysłanie zamówionego towaru w ramach terytorium Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, według wyboru Klienta, a także odbiór osobisty.
2. Koszt oferowanych przez zdrowybut.pl opcji dostawy zamówionego towaru na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej wynosi:
- odbiór osobisty - bezpłatny,
- przesyłka kurierska (firma DPD):
1. dla zamówienia o wartości poniżej 199 zł - 8,99 zł;
2. dla zamówienia od 199 zł - bezpłatna,
- wysyłka do paczkomatu InPost - 10,99 zł,
- przesyłka kurierska pobraniowa (firma DPD) – 16,99 zł.
3. W przypadku wysyłki towaru poza obszar Rzeczpospolitej Polskiej forma płatności "za pobraniem" nie jest dostępna a koszt transportu jest ustalany indywidualnie z Klientem.
4. Zamówiony towar wysyłany jest na adres wskazany w formularzu zamówienia.
5. W chwili odbioru Klient zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania przesyłki prosimy o sprawdzenie, czy zawartość przesyłki nie uległa uszkodzeniu lub czy nie została skradziona. W przypadku stwierdzenia w obecności kuriera jakichkolwiek uszkodzeń lub braków prosimy wspólnie z kurierem sporządzić protokół szkody. Prosimy o nie odbieranie przesyłki z uszkodzonym lub niekompletnym towarem. Po otrzymaniu zwrotu niedostarczonej przesyłki skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia szczegółów ponownego wysłania pełnowartościowego towaru lub zwrotu zapłaconej kwoty. W sytuacji gdy uszkodzenia zostaną stwierdzone po odjeździe kuriera prosimy o poinformowanie nas o problemie listownie, telefonicznie lub przez e-mail. Wymienimy wówczas towar na nasz koszt lub zwrócimy Państwu zapłaconą kwotę.
6. Odbiór osobisty zakupionego towaru jest możliwy pod adresem:
Zdrowy But
ul. Dzika 2
00-194 Warszawa
tel. (0 22) 831 34 17
czynny: pon.-pt. 11:00-19:00; sob. 10:00-15:00